قوانین و مقررات سایت gooyatarjome.ir:

  1. محتوای ارائه شده در این سایت جهت استفاده شخصی و غیر تجاری با ذکر نام سایت gooyatarjome.ir بلامانع است. استفاده تجاری از محتوای سایت پس از ارائه‌ی درخواست از طریق آدرس ایمیل gooyatarjome.ir@gmail.com و دریافت مجوز کتبی مجاز است.
  2. محتوای خدمات ارائه شده به کاربران (مانند متن اصلی و ترجمه متن) به مدت یک ماه از زمان انجام خدمت مذکور به صورت محرمانه در gooyatarjome.ir باقی می ماند و پس از آن gooyatarjome.ir حق استفاده از محتوای مذکور را به منظور استفاده سایر کاربران این سایت برای خود محفوظ می دارد. در صورت درخواست کاربر بر محرمانه ماندن خدمت، محتوای مذکور در gooyatarjome.ir  حتی پس از زمان مذکور نیزمنتشر نخواهد شد.
  3. کاربران موظفند در هنگام سفارش خدمت، اطلاعات مورد نیاز جهت ارائه خدمت به ایشان را به طور کامل و درست درج نمایند. مسئولیت عواقب ناشی از درج اطلاعات ناقص توسط کاربران در هنگام سفارش گذاری به مشتری بر می گردد.
  4. کاربر نباید در قسمت دیدگاه ها یا هر بخش دیگری از سایت که امکان درج نظر وجود دارد در مورد مسائل سیاسی و مذهبی اظهارنظر کند. در غیر این صورت عواقب ناشی از آن متوجه کاربر خواهد بود.

 

ثبت سفارش توسط کاربر، یا اظهار نظر در سایت gooyatarjome.ir به معنای آگاهی وی از قوانین و مقررات سایت gooyatarjome.ir است.